19.11.13 Спостерігала уроки у 5 тих, та шостому класі. Також познайомилась зі своїми дітьми (5А). Розумні, активно працювали на уроці, на нас студентів не відволікалися, як попередній клас.Треба сідати писати конспект,але не хочеться... хоча треба. доведеться писати.
20.11.13 дивилася урок у 7 класі. вчителю важко було втримати дисципліну. потім пішла до свого класу. намагалася зафіксувати схему розміщення учнів за партами
21.11.13 думала що прийшла на урок до своєї вчительки, але вона захворіла. пішла на урок до свого минулого 8-А. приємно, коли тебе впізнають)
22.11.13 майже закінчила заповнювати робочий зошит. перший тиждень практики завершився.
25.11-29.11.13
Перший тиждень практики пройшов не дуже вдало. особливо перші 2 уроки. однак останній урок мови пройшов добре. з учнями встигли багато зробити.
02.12.13 Урок мови пройшов успішно. Діти вже знали деякі відомості про голосні звуки з початкової школи, це їм допомогло. Більшість дітей зрозуміли, в яких випадках літери я, ю, є позначають 2 звуки, і можуть відобразити це в транскрипції. Інших доводилося виправляти і більш детально пояснювати.
03.12.13 Урок пройшов успішно. З дітьми встигли повторити деякі епізоди казки, морально-етичні проблеми. Діти почали писати продовження казки про пригоди Алі, деякі встигли написати в класі і навіть зачитати свої твори. більшість дітей були активними, намагався навіть відповідати учень, який зазвичай відмовчується
09.12.03
Почали вивчати правила вживання мʼякого знаку. дітям складно було зрозуміти деякі правила. Так, вони плутали мʼякі приголосні з помʼякшеними, іноді після помʼякшених ставили Ь знак. хоча на актуалізації по твердим та мʼяким приголосним відповідали правильно. зразу було помітно, що хто читав вдома правила за минулою темою, у тих не виникало труднощів с тим, де ставити Ь знак а де - ні. вони тільки поширили свої знання. взагалі урок пройшов добре. виходили працювати навіть ті учні, які раніше тільки сиділи за партами і спостерігали. якщо у них були помилки, більш сильні учні разом зі мною виправляли учнів.
10.12.03
ознайомились з темою загадок. діти дізналися, що в основі загадок лежить метафора. один учень відповів, що це за художній засіб. ми прослідкували її дію наочно: була загадка про мак:
Стоїть півень на току у червонім ковпаку. діти відповіли, за якими рисами мак схожий на півня: красний гребінець. потім була загадка про окуляри, які порівнювано з віконцями. коротко ознайомились з тематичними групами загадок. після вивчення основних понять і принципу побудови загадок, діти відгадували їх у підручнику, визначали, до якої групи належить загадка, які риси допомогають відгадати предмет. урок прошов вдало, тому що відгадування загадок було дітям цікаво. єдине, що трохи заважало: доводилось підтримувати дисципліну, коли діти відгадували загадки.
11.12.13
Провела урок української мови з теми "сполучення ьо, йо". діти засвоїли цю тему легше, ніж попередню. діти читали слова, пояснюючи орфограми, потім були тренувальні вправи, де треба було вставити потрібне сполучення і пояснити, чому обрано саме це.
дуже здивувалася, коли відмінника правильно виправив учень, успіхі якого не дуже вдало. тепер знаю, що він теж може працювати, але лінується.
через моніторинг, який був на уроці перед моїм, дуже важко було підтримувати дисципліну: діти втомилися і трохи розслабилися. але виконували вправи. також була проблема з дзвоником з урока: через моніторинг його дали не за розкладом, я трохи розгубилася, але помічаючи, що є ще час, дала ще одну вправу на самостійне відпрацювання.
Урок літератури пройшов добре. діти були здивовані, навіщо у мене був мікрофон. але я пояснила, для чого він: діти відповідали на запитання, які стосувалися минулого уроку: повторили, що таке загадка, які тематичні групи загадок вони знають, що лежить в основі загадок. потім вони зачитували декілька загадок напамʼять, а також свої власноруч складані загадки. деякі діти були дуже хитрими, і присвоїли собі авторство відомих народних загадок. ця витівка істонто вплинула на їх оцінку. також діти познайомилися з таким видом загадки, як акровірш. була ще робота з зошитами на друкованій основі: діти ознайомились з художнім засобом порівняння, вчилися знаходити його в тексті, придумувати самі. дітям сподобалось, працювали всі.
12.12.13
Проводила урок розвитку мовлення з української мови. тема "Усний вір-розповідь на основі власного досвіду". повторили з дітьми, які типи мовлення бувають. потім вони прослухали текст, і виявили, до якого типу мовлення він належить. потім попрацювали з підручником, прочитали поданий в ньому текст, зберігаючи інтонацію й емоційність (але не всім дітям це вдалося). виявили тему і основну думку твору. потім я запропонувала дітям скласти свій твір-розповідь на запропановані ситуації:
Варіант 1. Уявити ситуацію: вам потрібно розказати про події, свідком або учасником яких ви були. Скласти варіант розповіді, дібравши заголовок.
Варіант 2. Уявити себе на місці автора, який почав свою розповідь словами Якось одного літнього дня відбулась подія, яка трохи змінила моє життя... Скласти твір-розповідь, ілюструючи її прикладами із власного життя, так, щоб авторська тема була розкритою.
не у всіх спостерігалася схема твору-розповіді, яка була записана на дошці. також під час складання твору виникла проблема з дисципліною, адже вони бурхливо обговорювали, хто й про що розповість. після того, як більшість учнів була готова, ми заслухали деякі розповіді. учням було дано шанс оцінити розповідь своїх однокласників. але я редагувала оцінки, якщо була не згодна, пояснюючи, за що було знижено або підвищено оцінку.
Немає коментарів:
Дописати коментар